Mijn eerste reis - Reisverslagen van Inge Schreurs - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Inge Schreurs - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo Allemaal!!

Bij deze mijn lang beloofde blog die ik heb aangemaakt voor mijn verblijf in Suriname.
Op 9 augustus zal ik mijn vetrouwde kikkerlandje verlaten om voor drie maanden stage te gaan lopen op de verloskamers in het Academisch ziekenhuis in Paramaribo voor mijn opleiding tot verloskundige.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen! Laat gerust berichtjes achter,want dan voel ik mij iets minder alleen haha!!

Liefs Inge

Oja ik zal nog even mijn postadres achterlaten.

Stoelmanstraat 17
POB 1270
Paramaribo, Suriname

Recente Reisverslagen:

14 November 2008

Weer thuis!!!!

10 November 2008

De Ralleigh Vallen

04 November 2008

Berg en Dal

28 Oktober 2008

Stage definitief afgesloten!!!!

18 Oktober 2008

Het was ook te mooi om waar te zijn...
Inge

Hallo Allemaal!! Bij deze mijn lang beloofde blog die ik heb aangemaakt voor mijn verblijf in Suriname. Op 9 augustus zal ik mijn vetrouwde kikkerlandje verlaten om voor drie maanden stage te gaan lopen op de verloskamers in het Academisch ziekenhuis in Paramaribo voor mijn opleiding tot verloskundige. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen! Laat gerust berichtjes achter,want dan voel ik mij iets minder alleen haha!! Liefs Inge Oja ik zal nog even mijn postadres achterlaten. Stoelmanstraat 17 POB 1270 Paramaribo, Suriname

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28466

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 12 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: